Hoppa till innehållet

Lättläst om Sveden Fritid

För elever över 12 år finns fritidsverksamheten Sveden Fritid.

På Sveden Fritid får man ägna sig åt olika aktiviteter. Man kan också välja att bara vara med sina kompisar.

Sveden Fritid är en korttidstillsyn enligt LSS.

Sveden Fritid håller till i samma lokaler som skolan. Många som arbetar i skola, arbetar också på Sveden Fritid.

Publicerad: 2018-10-04

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Close