Hoppa till innehållet

Lättläst

Luna Fritid Bromma är en fritidsverksamhet.

Luna Fritid Bromma omfattas av LSS. (Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade). Därför är det LSS-handläggaren i barnet/ungdomens hemkommun som avgör om barnet/ungdomen ska få en plats.

Luna Fritid Bromma är till för ungdomar mellan 16-19 år som behöver extra stöd.

Luna Fritid Bromma är öppet efter skoldagen och på loven.

På Luna Fritid Bromma kan man delta i olika aktiviteter och ha roligt tillsammans med andra ungdomar.

Personalen har den kunskap om behövs för att ge stöd till ungdomarna

Vi anpassar stödet efter vad varje ungdom behöver.

Vi arbetar hela tiden för att alla ungdomar ska trivas och känna sig trygga. Och att de får vara med och påverka.

Luna Fritid Bromma har ett nära samarbete med Lunaskolan Bromma.

För att veta mer om Luna Fritid Bromma går det bra att ringa eller mejla.

Telefonnummer och e-postadresser finns under rubriken ”Kontakt” här på hemsidan.

Publicerat: 2018-09-15

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Close